4 Ocak 2016 Pazartesi

Ocak 2016 Kitap Listem

Ocak 2016
Alınacaklar Listesi

1. Resimli Türkçe Edebiyat Takvimi   (İletişim Yayınları)
Bu takvim harika:)) sayfalarını yırtmaya kıyamadım ilk üç gün :) 2016 yı Oğuz Atay ile başlatmışlar. Tutunamayanlar dan küçük ve etkileyici bir alıntı ile... 

2. Ben Tek Siz Hepiniz  Hakan Bıçakcı  (İletişim Yayınları)
Acaba Barış Bıçakçı ile bir akrabalığı var mı diye düşünmeden edemiyorum tabi ama Barış BıçakÇı  Hakan BıçakCı ;) Sebebi yok, bir yayınevinin kitabın fotoğrafını sık sık paylaşması sonucunda çok merak ettiğim bir kitap.

3. Şeker Portakalı  Jose Mauro De Vasconcelos  (Can Yayınları)
Bunu çok çok utanarak söylüyorum kiii ben hala okumadım. Zeze yi bilirim severim elbette ancak okumamışım işte.

4. Trendeki Kız    Paula Hawkıns  (İthaki Yayınları)
Geçen yıl öğrencilerimden biri "hocam bi kitapta gerilim yoksa, heyecan yoksa ben okumam! hatta cinayet olmalı, kan olmalı ki alıp bir kenara atmıyım kitabı" demişti. Hemen hemen bütün sınıfta katılmıştı bu yoruma. Sanıyorum tam onlara göre bir kitap:)  Bu Eylül ya da Ekim de de filmi gösterime girecekmiş. Film de söz konusu olunca biraz daha merak ettim açıkçası.

5. Konstantiniyye Oteli   Ömer Zülfü Livaneli  (Doğan Kitap)
Binlerce yıl önce İstanbul'da yaşamış kişilerin hikayesi anlatılıyor ama nasıl? 2015 te basılan bir kitap ve Gezi Parkı protestolarına da değinilmiş. Ben en çok Livaneli'nin bu kitaptaki üslubunu merak ettim.
 
Ocak ayı listem bu kadar:) Şubata kadar biterse yeni bir liste oluşturabilirim ama bir KPSS soru bankası da araya sıkışacak gibi..O zaman biraz zor:))

1 yorum: