7 Ocak 2016 Perşembe


"Bir türlü kitap okuyamıyorum!"

KİTAP OKUMAK - KİTABA ALIŞMAK
Kitap okuma alışkanlığı edinmeye çalıştığım dönemde kendimce bir hedef belirlemiştim. Bu hedef , okuma alışkanlığı edinmemle birlikte dünyadaki bütün kitapları okuyacağımı sandığım için ortaya çıktı aslında.😊 Şöyle ki hiç bir kitabı atlamamak adına önce Türk Klasiklerini bitirecektim ve set halinde kitaplarımı aldım. (Şu yayınevlerinin kampüslere açtığı standlardan, hem de bilmem kaç ay taksitle) ama bilirsiniz klasikler genelde öyle kolay kolay bitmezler😁  (kendi adıma konuşayım) bazen aynı sayfayı üç kez okumuşluğum vardır benim, özelllikle recaizadeler falan dost başına😊 ama öğrenci halimle kitaplarin taksitlerini ödüyordum okumam şarttı. 😄 sonuçta bir kaç eksik dışında kitaplarım bitti  (klasikler bitmedi tabikii benim kitaplarım bitti😂) Bu süreçten sonra aslında o zamana kadar sadece kitap okuduğumu anladım oysa şimdi onlara alışmıştım.  iyi bir okur olabilmek için de çaba sarfedilmesi gerektiği söylenir hep. Sabretmek kafî aslinda. Okumak, alıştığında daha keyifli hale geliyor bence çünkü bu bir süreç, çünkü bir süre bazı hedefler koyman gerekiyor.  Sürece dahil olabilmen gerekiyor. Hiç bir kitap yarım kalmıyor aslında, senin onu anlamını bekliyor...


1 yorum: